2018. március 13. (Kedd)
Iskolánk átlageredménye a 4 évfolyamos gimnáziumok között országos szinten és a megfelelő településtípusban levő iskolák között is lényegesen magasabb az átlagosnál.
Az évfolyam 58 tanulójából 57 írta meg a felmérést. A CSH index alapján vett átlageredmény mind az országos regresszió, mind a megfelelő képzési forma/településtípus telephelyeire illesztett regresszió alapján jobb a várhatónál. A korábbi eredmények tükrében a nincs különbség az elvárásokhoz képest.
Matematika
Országos szinten: 19 iskola szignifikánsan jobban, 111 hasonlóan, és a mérésben résztvevő intézmények legnagyobb hányada, 1462 szignifikánsan gyengébben teljesített.
A 4 évfolyamos gimnáziumi képzést folytatók között: 4 iskola teljesített szignifikánsan jobban, 46 hasonlóan, és 427 gyengébben.
Egyénileg tekintve az eredményeket, mindössze két tanulónk van az országos átlag alatt, de az évfolyam közel 70%-a a 6-7. képességszinten van. A korábbi évekre alapozott regressziós becsléstől szignifikáns eltérés nincs.
Az alapszintet el nem érő nincs.
Szövegértés
Országos szinten: 6 iskola szignifikánsan jobban, 147 hasonlóan, és a mérésben résztvevő intézmények legnagyobb hányada, 1439 szignifikánsan gyengébben teljesített.
A 4 évfolyamos gimnáziumi képzést folytatók között: 2 iskola teljesített szignifikánsan jobban, 53 hasonlóan, és 422 gyengébben.
Egyénileg tekintve az eredményeket: mindenki az országos átlag feletti eredményt ért el. Az évfolyam több mint 70%-a a 6. vagy 7. szinten teljesített. A korábbi évekre alapozott regressziós becsléshez képest a teljesítmény nem változott.
Az alapszintet el nem érő tanulónk nincs.
Összefoglalás
Iskolánkról az eredmények tükrében elmondhatjuk, hogy a legjobbak között található.